Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Rahsia Seorang Budak Boroi Berkepala Botak Terbongkar

Saya mempunyai seorang rakan yang berkepala botak, berperut boroi. Hendak katakan hensem jauh panggang dari api, tetapi makwe-makwenya mengalahkan Model iklan TV dan majalah, macam artis, melelehlaaaa air liur kami bila terlihat buah dada makwenya yang menonjol keluar bagai sedia untuk dihisap-hisap. Kami kehairanan kerana pada setiap minggu mamat boroi ni bertukar makwe. Ada yang kaya ada yang seksi ada yang membuat kami tertelan- telan air liur, bila dia berjalan… semua orang tengok.. yelah makwe- makwenya perghhhh cun gila! Kalau kita kata dia ni hensem, maka ramailah orang yang akan hensem sebab,,, dia ni tak hensem LANGSUNG! hehehehe

Kalau hendak kata duit dia banyak ,, kekadang makan pun kitorang yang bayarkan, sewa rumah pun lembab hendak bayar, pelik kami dibuatnya. Macamanalah mamat boroi yang tak hensem langsung ni boleh tukar-tukar makwe….. lawa-lawa pulak tu!Kami pun teragak-agaklah, apalah ilmu simamat sorang ni pakai agaknya! Bila kami tanya dia, macammana dia dapat awek sebegitu cun, kat mana jumpa awek-awek tu, siapa awek-awek tu, dia diam membisu dan cuba menukar-nukar topik lain untuk dibicarakan, bak perumpamaan lama iaitu kedekut ilmu kata orang tua-tua. Kawan saya kata dia ada minyak senyonyong, ada yang kata dia ada ilmu pukau, ada yang kata dia menuntut ilmu pengasih. Macam-macam andaian kami buat, macam-macam tohmahan dan tekaan yang tidak tepat dan meleset dilontar kearahnya.

Entahla tetapi dia mungkin ada sesuatu yang kami tidak tahu, sesuatu yang menarik! Sesuatu yang diluar jangkauan pemikiran. Kami bertiga berpakat untuk membongkar rahsia simamat boroi yang tak hensem ni. Semasa mamat ni keluar berdating dengan makwenya yang seakan-akan Ning Baizura itu, kami tidak membuang masa memanjat syiling untuk memasuki bilik mamat boroi ni. Hahahahahahahaha hehehehehehe terkikik- kikik kami bertiga gelak sebab dapat masuk bilik mamat boroi ini ketika ketiadaannya! Bayangkan keseronokan dapat masuk biliknya yang amat rahsia dan misterius itu, iaitu ketika ketiadaan perutnya yang boroi!

Mula-mula sekali kami pergi selidik bilik air mamat boroi ni, perghhh bersih! canggih! berus gigi pakai oral-B cross action! tertera RM12 sebatang, kahkahkahkahkah kami bertiga gelak sebab dia mampu miliki dan memakai berus gigi RM12 sebatang! Makwe mana la agaknya belanja tu kata-kata itu keluar dari mulut Rahman yang memang sejak dulu senang untuk melepaskan kata-kata PEDAS yela orang nogori la katakan cili api mentah dikunyahnya! Kami berpakat untuk menyelongkar BILIK mamat boroi secara berhati-hati supaya tidak diketahui mamat boroi berkepala botak yang tak hensem. Mula-mula almari mekap mamat boroi kami selidik! Apa yang penting kami mesti tahu, apa rahsia mamat boroi bermakwe lawa ini. Bawah katil kami selongkar secara teliti, tiba-tiba Amir yang asyik membelek-belek gambar-gambar makwe-makwe dalam album mamat boroi menjerit macam ternampak TOYOL atau benda magik dan misterius yang amat sangat! Amir yang semulajadi pendiam tetapi bertangan nakal terus menyelinap almari mamat perut boroi. Diselaknya dengan teliti tetapi bersungguh-sungguh, mungkin nalurinya ketika itu ingin sangat hendak tahu alat-alat yang mamat boroi ni guna. Maka terjumpalah kami satu kotak kecil berisi alatan-alatan ganjil .Ape ni kata Rahman hendak tahu. Ada katalog dari website KEDAIPHEROMONE.COMĀ – website yang menjual PHEROMONE ORIGINAL pada harga murah!

Kini kami tahu rahsia simamat boroi dan setelah rahsia mamat boroi tersingkap puaslah hati kami bertiga! apa yang penting ialah bagaimana seorang mamat boroi yang tidak hensem berjaya membuatkan kami bertiga berusaha bersungguh- sungguh menjadi lelaki sejatiĀ itulah yang paling penting! Kini kami tahu bagaimana cara mudah mendapatkan wanita dengan senang! Caranya pakailah sejenis hormon pemikat wanita iaitu pheromone, berkenalanlah dengan seramai gadis yang anda boleh, jangan lokek senyuman buat selamba, tidak hensem bukan bermakna gadis lawa tidak sukakan kita, mereka akan suka apabila mereka kenal kita. Jangan takut untuk memulakan perbualan cehhhh kata-kata mamat tidak hensem terngiang-ngiang ditelinga aku setelah tips-tips mengorat dimuntahkan kepada kami bertiga setelah puas Rahman mendesaknya agar berkongsi pengalaman! Tak tahulah kami bagaimana Rahman berjaya memujuk mamat boroi yang tidak hensem itu , tetapi aku selalu nampak Rahman berdua-duaan dengannya sejak sebulan yang lalu. Macam makwe pakwe pun ada, Pizza Hut, Kentucky, Uncle Chilies, Hard-Rock cakap mana Rahman tak bawak jantan tu! Hehehehehe takpelah,, janji dia perturun ilmu sudahlahh kata Amir.Setelah itu katanya makwe yang pernah keluar dengan kita akan ceritakan pengalaman hebatnya bersama anda. Jika seorang perempuan ada 5 kawan maka semua kawan-kawannya ingin mendekati anda dengan lebih rapat lagi

SEDIKIT NASIHAT UNTUK MUSLIMIN DAN MUSLIMAT.NASIHAT KAMI KEPADA YANG BELUM BERUMAH TANGGA… KAHWINLAH DAHULU… JADILAH SEORANG MUSLIM YANG BAIK. JADIKAN CERITA INI IKTIBAR… JAUHI ZINA.. JAUHI ARAK,, JAUHI DADAH… DAN JAUHI JUDI…* CERITA ADALAH REKAAN SEMATA-MATA, TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN YANG MASIH BERNYAWA ATAUPUN YANG TELAH ARWAH.

HG5ubQh