Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Tatkala hubungan berbunga indah, hadir pula bekas kekasih pasangan anda yang bangkit rasa rimas. Bukanlah cemburu buta, namun anda ada hak untuk rasa ragu mengenai kehadiran orang ketiga itu. Ketahui 6 tanda hubungan pasangan anda dan bekas kekasihnya yang perlu diambil perhatian.

1. Bekas kekasih terlalu ingin perhatian
Dia sentiasa menghubungi pasangan anda ketika senang mahupun ada bantuan yang diperlukan. Ya benar dia sudah berpisah dengan kekasih anda, namun masih bergantung harap padanya termasuklah dari segi sokongan emosi!

2. Ingin kembali bersama
Jika bekas kekasihnya sentiasa menghantar SMS atau Whatsapp yang mengharapkan mereka kembali berhubungan dan ‘I miss You’ tertera di hujung pesanan.

3. Tiada sebab untuk berkawan
Mengapa perlu berhubungan bila bekas kekasihnya itu hanya sejarah silam? Ditambah pula apabila pasangan anda seakan tidak mahu berenggang dengan bekas kekasihnya walaupun anda tidak begitu selesa dengan hubungan itu.

4. Penipuan
Menidakkan kebenaran adalah sebab pincangnya sesebuah hubungan. Pasangan sanggup menipu mengenai pertemuannya atau serapat mana hubungan dengan bekas kekasih. Jika hubungan itu hanya teman biasa, mengapa perlu mencipta keraguan dan pembohongan?

5. Perbandingan
Dia membandingkan diri anda dan bekas kekasihnya secara negatif ketika kalian berselisih faham.

6. ‘Aku atau dia?’
Jika benar hatinya seratus peratus milik anda, dia pasti akan menjadikan anda perkara utama dalam hidupnya. Justeru, jika dia sanggup berdebat dengan anda hanya kerana sejarah silamnya itu, maka anda bukanlah kepentingan yang dia sayangi.

Dapatkan produk-produk untuk meningkatkan Self-Confident anda –

HG5ubQh